İptal işlemini nasıl yapabilirim?
Siparişinizi ancak kargolanmadan ve ürün kargoya teslim edilmeden önce iptal edebilirsiniz. Siparişinizi iptal etmek için +90 232 220 30 33 nolu telefondan müşteri hizmetleri ile görüşebilirsiniz.
Siparişinizin aynı gün kargoya teslim edilmesi için Dr. Henri ailesi olarak çok çalışıyoruz. Siparişinizi aynı gün içerisinde iptal edebilirsiniz.Hazırlık aşaması tamamlanmış olan siparişlerin faturası kesildiği için, siparişin iptali mümkün değildir.
Satın aldığım ürünü iade etmek istediğimde ne yapmam gerekiyor?
Tüm ürünlerimiz gıda takviyesi olup, Mesafeli Satış Sözleşmesi yönetmeliği ilgili maddesine göre, muhteviyatı gereği iadesi mümkün olmayan ürün sınıfına girdiğinden CAYMA HAKKI İSTİSNALARI kapsamında iadesi de mümkün değildir.
Yanlış satın alım, sehven yanlış ürün yönlendirmesi durumlarında değişim ancak güvenlik etiketi kontrolu yapılarak yapılabilmektedir. Satın aldığınız ürünün tahrip edilmemiş, paketi hasar görmemiş, tüm aksesuarlarıyla birlikte, kullanılmamış veya tekrar satılabilirliği bozulmamış olması gerekmektedir. (hava ile şişirilen ürünler vakumlu gelmektedir ve açıldığı takdirde tekrar paketleme imkanı bulunmamaktadır).
Değişim için göndermek istediğiniz ürünü değişim onayı aldıktan sonra yurtiçi kargo ile aşağıdaki adrese "Karşı Ödemeli" olarak gönderebilirsiniz.
Değişim sebebi ile gönderilecek kargo adresi:
Fatih Mahallesi 1180 Sk. No:5 Gaziemir / İZMİR
Değişim Kapsamı Dışındaki Ürünler :
Değişim talebinizin kabul edilmesi için gönderilen ürünün paketinin hasar almamış, ürünün kullanılmamış ve zarar görmemiş olması gerekmektedir. Hava ile şişirilen tüm ürünlerin özelinde ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve kullanılmamış olması iade kabulü için şarttır.
Değişim talebinizin geçersiz kabul edileceği durumlarla ilgili olarak aşağıdaki kuralları okumanızı rica ederiz:
Tüm kullanılmış ürünler (satılabilirlik özelliğinin yitirilmesinden dolayı değişim süresine uygun olsa dahi iade ya da değişimi söz konusu olmamaktadır).
Kullanıcı hatası ile (düşme, çarpma, yırtılma, patlama vb.) hasar gören ürünler değiştirilememektedir. Ürünü; faturası, orijinal kutusu, orijinal ambalajı ve kesilip kopartılmamış etiketi ile birlikte, yanında gönderilen dokümanlar ve tüm aksesuarlar da dahil edilerek göndermeniz gerekmektedir. Değişimin gerçekleşebilmesi için ürünlerin kullanılmamış ve bozulmamış olması gerekmektedir.
Orjinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmamasını ya da koli bandı kullanılmamasını rica ederiz. Aksi halde değişim işlemi gerçekleştirilemeyecektir.
Kullanım sırasında vücuda temas eden ürünler (şişirilebilen deniz ürünleri, havlular vb.), hijyenik sebeplerle değiştirilememektedir.
Kullanım talimatları uygulanmamış ürünler (satılabilirlik özelliğinin yitirilmesinden dolayı değişim süresine uygun olsa dahi değişimi söz konusu olmamaktadır).